Sunday, March 20, 2011

BulaT iTu BulAn


Glitter Text @ Glitterfy.com

 Semalam g UTM skudai...kebetulan pada ari semalam (19/03/2010)..kawan saya kate bulan ari ni kedudukannya lebih dekat ngan bumi ( x tau sebb 2-3 ari ni x bace berita )....saya sampai time senja...memang nampak bulan tu lebih besar...tp bile da malam sikit...die jadik kecik sikit da....so kitorg decide nak g balai cerapan....kat sane view lagi cantik kot...lgpun saya x pernah g sane so diorg bawak la....kebetulan time pergi tu ade org buat bbq...pergh...lapar laks...hehe...igt nak join tp segan la ( padahal x de org ajak join pon..haha)...xkesah la depa tu...yang penting kitorg boley snap2 gambar malam tu...hihi...ni la hasil2 gambar bersama bulan yang bulat tu...focus of the nite is moon....hihi
owh saya sungguh nampak debab time ni...huhu

Posing len lak..hehe

Dengan Aein
Wuuuu....creepy x??
View UTM and pekan skudai dr atas
Kat Balai Cerapan.

Peace skit..
 Ok...mmang gambar ni klaka...cuz saya mmang x reti nak posing ala-ala model tu...hoho
Cik Aein
Kak Syikin (akak aein),Aein and me. 


Ni je gambar yang ade....maleh nak snap banyak2...nt kemaruk snap gambar laks...hehe...yang penting gambar bulan tu...hehehehe

2 comments:

  1. wah, ko kt skudai? konvo ble? aku lupa ko bgtau aritu....btw wow, minah arab la you skg~~~

    ReplyDelete
  2. haah....hehehehe....27 aribln...gile lame kan duk sini...hahaha....hoh...tang mane y arab tu?...hahaha

    ReplyDelete