Monday, March 21, 2011

Argh SaYe BenGAng


Glitter Text @ Glitterfy.com

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....saYA bengang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....

saya bengang sebab :
~ ade orang tu bile die bosan or sedih baru nak contact saye.kalau saye x mesej memang die x mesej punya la..ok mungkin busy.
~ malam ni headphone saya buat hal.nak suh tukar baru la tu.igt kaya ke nak main tukar2..huhu
~ saya x dapat pergi konsert suju ( yang nak pergi sangat2 tu).pastu kat facebook banyak plak fanpage y upload gambar..owhhhhhhhhhhhh saya sangat jeles dan sedey..nak nangis....waaaaaaaaaaaaa..
~ ade orang tu saya mesej die x balas2...suke betul x balas mesej saya..ok ni pon busy jugak kot..ye la zaman sekarang ni sume orang pon sibuk.
~ hati saya asyik kate nak g KOREA je..tp saya rase saye x de peluang nak pergi sana (x mau berharap lagi) ...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

saya harap sume bengang2 saya ni akan pergi maen jauh2 esok lepas saya bangun dari tidur...ok..sekian

No comments:

Post a Comment